İmparatorum bu seddi yapacağımıza barış yapsaydık daha kolay olmaz mıydı?

???


-Çin seddini yapanlardan birinin annesi: oğlum bak sen gerizekalı değilsin demekki çalışınca oluyormuş,


-İmparatorum emriniz üzerine çin seddini bitirdik efendim

-Ulan manyak mısınız.. ben sizinle dalga geçmiştim o kadar duvar örülür mü hiç denyolar.


-Güzel oldu ama şimdi ilerde birileri çıkıp bunu uzaylılar yaptı derler.


-Ben sana set yapamazsın demedim , duvarcı ustası olamazsın dedim


Oh hele şükür bitti çing
-Ne bitti çang?

-Çin seddi mi çang !

-Sana kim yap dedi ki çang ?


-Anaaa dalmışız örmeye kaç metre olmuş bu be?!


yanlış olmuş yıkın!

- ne ne neeyyy?

- ehuhehe şaka lan şaka


- ulan imparator diye başımıza getirdiğimiz adama bak.ne pis bi insanmış bu ya


-fazla mı gaza geldik lan, uzun oldu sanki..?!?


-ustabaşı : yüce imparatorum dünyanın en uzun duvarının yapımını tamamladık.

-imparator : aslında işlevi önemli.


- abi o kadar yaptık acaba uzaydan görünür mü?

- o ne ki?

- bilmem içimden geldi öyle.


- keşke daha derli toplu bir şey yapsaydık. fotoğraf makinesine sığmaz bu.


-olm ilerde taklit etmesinler bunu?

-oha, yok daha neler?

-berline de duvar falan yaparlarsa ya?

-berlin neresi be?

-ne bilim budha sööletti heralde...


-şimdi ben bunu yaptım ama bi sor bakalım neden yaptım.

-neden yaptın abi?

-yapamazsın dediler.


-aaa? lan duvarı dışardan örmüşüz, biz nası gircez lan içeri ???


- abi biz bu seddi yaptık ama türkler göç etmiş be abi..

- hasssssss...


- korktuğumuz çok belli oluyomudur acaba?


(oluyor canım, uzaydan görünüyor:)


alıntı




3 yorum:

hira dedi ki...

-olm ilerde taklit etmesinler bunu?

-oha, yok daha neler?

-berline de duvar falan yaparlarsa ya?

-berlin neresi be?

-ne bilim budha sööletti heralde.

Süper bayıldım ya çok güldüm.

mutfakcini dedi ki...

Ödülünüzü takdim ediim efendim buyrun bloguma :)

Adsız dedi ki...

:(ne biçim espiri ama

 
©2009 ışıl ışıl hüzün | by TNB