canım bugün saçmalamak istedi aklıma gelen tüm siniir bozucu şeyleri yazacağım baylar bağyanlar:)))

Bağyan lafı en gıcık olduğum kelime kim neden kullanır bu kelimeyi anlamış değilim.. ağızda bile hoş durmayan bir kelime,'' bağyan bakarmısınız''... ''bağyan pardon'' gibiiii ama şöyle olsa: bağyan baarmısın(bakarmısın)hee anlarım

Sonracımaa babam sağolsun ne len bu baban olmasa sen bir hiç misin yani baba parası yiyen denyolardan nefret ediyorum arabanın arkasına da yazarlar italik el yazısı:P ''babam sağolsun''...deget len baban kahrından çok yaşamaz zaten iş güç sahibi ol kendi paranı ye kendi arabana bin arkasına da nazaar etme ne olur çalış senin de olur yaz helaaal deriz .

Sonracıma bir yerde okumuştum ,dikkat bayan şöför sizide bayabilir:P puuuff bu ne yaa okuduğumda gülmekle gülmemek arası kaldım hıkk diye yani biz bayanlar araba sürerken sizi bayıyoruz demek istiyosunuz.heee valla çok az terafik tecrübem var ama size isteyin on yüz bin baloncuk bayan(bayma anlamında) erkek şöföörr getirim sonra biz bayanlara bayılırsınız:)))

Sonracıma Günlük konuşmalarına ‘really?, oh my god!, wonderfull!’ gibi İngilizce sözcükler serpiştirenler, hatta daha da korkuncu iki dili birleştirip ‘hadi drink alalım, bir off verelim’ şeklinde cümleler kuranlar. hııhhh sinir bozucu mahluklarrr ....

Sonracıma Ne yaptığınızı, nereye gittiğinizi, ne giydiğinizi, kimlerin gelip gittiğini televizyon izler gibi merakla izleyen komşular.ahh be güzelim ne işine yarayacak diyecem de gelen gideni çok olur öyle komşuların geKalınlirken de elleri boş gelmez hani dolma molma filanbizim alt komşu mesela, kendinle ilgili olayı duymadan o söyler sana trafik,hava durumu,gelen giden ,taşınan aklına gelen her bişi var kadında

Sonracıma burnunu sildikten sonra mendili acip bakanlar...hahhaahahhahaah kopuyorum onlara. tiksinç şeyler sanki iyi bi mağrifet yapmış gibi eserine bakıyolar.

Sonracıma cümle kurmaktan aciz insanlar.deli olurum bir şey anlattırana kadar canım çıkar.hadi artık söyle dersin adam konunun dışında şeyler anlatır tamam anlatacam bi su ver içecek ne var biraz dinleniyim de tamam anlatırım. gibi sinnnir olurum onlarında hoşuna gider g..tlerinde koşturtmak:))zaten yinede öğrenemessin hiç bişii:)perdon istemeden çıktı ağzımdan:P

gülnaz

10 yorum:

calculus dedi ki...

hahah süper ya, mendilin içine bakmak sanırım içgüdüsel bir şey. bir de onun gelişmiş versiyonu var, tuvaleti yapıp kalktıktan sonra dönüp ne yaptığına bakmak:)
güzel bir yazı olmuş

Adsız dedi ki...

Ne güzel yazmışsın canım ya evet yaşarken sinir olduğumuz şeyler beni çok güldürdün.Kalemine sağlık buna benzer yazılarını merakla bekleyeceğim canım benim.

Adsız dedi ki...

zencefil

yazıyı okuyunca eyvaaah miniğim bu aralar çok asabi dedim nedenseeee : ))
güzel kuzummm kalemine sağlık öptüm seniii : )

mehbup dedi ki...

Canem, çok güzel olmuş, bir şey eklemek isterdim ama olmaz terbiyem müsaade etmiyor:D

@Calculus, nerden biliyorsunuz:)
Güzel yazı canem eline sağlık:))

gülnaz dedi ki...

calculus,:))gerçekten vardır demi öyleleri ıyykk haha:)

zencem, sinirliyim ama çok değil kuzum benim ,meleğim aslında yazacak daha çok şey var daaa neysee anladınsen :))

hiram,teşekkür ederim beyenmene sevindim canım:))

mehbuşum, burda biz bizeyiz kimse yok de ne diyceksen:)))ayrıca sağolun beyenmenize sevindim :)

mehbup dedi ki...

Bi geldiğimde terbiyem açık olur, bir de keyfim yerinde olursa yazarım söz:P

Adsız dedi ki...

Yorucu bir günün ardından içimi rahatlatan zevkle okuduğum bir yazı oldu kaleminize sağlık.

gülnaz dedi ki...

cosmos,teşekkür ederim.güldürebildiysem ne mutlu bana:)

absalom dedi ki...

bazı bağyanlar da bayana bayan diyolar :))

severim ben.
komik duruyo.

:)

gülnaz dedi ki...

absalom,:)))hahha piki öyle olsun:P

 
©2009 ışıl ışıl hüzün | by TNB