Bugünler de aklım da bin tilki dolaşırken hangisine kulak vereceğimi bilemedim.satırların biri ağlamaklı diğeri mutluluktan uçuyor.Dengesizleştim sanırım başka mantıklı açıklaması yok.yada,hafızamda ki bellek silindi ve ben hiç bir şey hatırlayamıyorum.Aslında işime de gelmiyor değil hani...Hatırlayıpta ne yapayım yat ,kal geçmişi düşün.Zaten geçmişimi gelecek kaygısıyla kaçırmışım,neden bugünümü geçmişimle ziyan edeyim akıllı işi değil. mutluyum,unutmayı seviyorum,Ben anılarıyla mutlu olan biri değilim, ne yapıyım anıları,yaşandı bitti işte,ben şimdiye bakarım.Herkez unutamaz,unutmak zor işdir.şükür ki unutabiliyorum,yıllarca birisinin arkasından ya da herhangi bir şey için yas tutmak benim işim değil.iki gün ağlar sonra hop hoopp oynarım,sonra yine ağlar niye ağladığımı anlayamam. Bugünlerde zaten ruhsuz ,ruhsuz dolaşıyorum ortalıkta,hiç bir şeyi anlamak istemiyorum ısrarla... 2+2=? kaç eder buna dahi kafa yormak istemiyorum.Sahi kaç eder hıımmm,7 tabiki.çok kafa yormadım zaten kolaydı matematik benim işim:P kafa çalışıyor ne yapıyımm Allah vergisi birde araba vergisi var onu da babamın üzerine yıktım:)ara sıra gelip giden aklımı seveyim beee:))yaşamak güzel bir de hayatından çıkaramadıkların yoksa daha bir güzel.yok ben böyle iyiyim,anılarım olmadan asla:)diyorsan hee tamam o ayrı.Ama derim kiii, bir dene hele bir dene ne güzel oluyor unutmak.ne diyorum ben yaaaa????Tamam siz benim bu söylediklerimi unutun gitsin:))))
Gülnaz

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Benimde aklım uçuyo bazen ne yapacağımı bilemiyorum ama keşke hep uçuk kalsa diyorum hiç bir şeyi düşünmeden yaşamak ne güzel :)

gülnaz dedi ki...

sinirlikelebek,Evet keşke öyle olsa bazen üzülsek te önemli olan çabuk toparlanıp yine uçmak:))))

Adsız dedi ki...

Bazı şeyleri unutmayı çok isterdim ama malesef unutmamak gibi bir sorunum var.Ahhh keşke unutabilsem bu dönemin tadını çıkar miniğim .Sevgiyle kal canım benim.Unutmak güzeldir tadını çıkar. :)

Adsız dedi ki...

ya bu ne kadar güsel biyazı okurken hem tebessümle okutuo hemde biraz burukluk oluo maşallah çok hoşuma gitti:)

 
©2009 ışıl ışıl hüzün | by TNB