MİM :)

1.Neden blog yazarısınız ?

Aklımda yoktu,bir anda karar verdim.Aslında iyi oldu içimi rahatça dökebildiğim tek yer:)

2.Son zamanlar da vakit ayıramadığınız bir uğraş ?

Kitap okumak, bir de arakadaşlarımla vakit geçiremiyorum eskisi gibi.

3.Hayatınız da iyiki yapmışım dediğiniz üç şey ?

İyiki ehliyet almışım.
İyiki tekrar okuluma başlamışım.
Son iyikim bana kalsın (özel) zaten aklıma başka bir şey gelmiyor:))

4.Mutfakta en sevdiğiniz uğraş ?

Mutfakta kehve ,sigara keyfini severim:)

5.En sevdiğiniz üç yemek ?

Zeytinyağlı sarma,mücver,makarna:)

6.Giyim konusun da abarttığınız eşya ?

Her girdiğim mağazadan muhakak kıyafet alırım ve tabii ayakkabı çanta takıntım var.

7.Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?

Çocuğum yok..ama sevdiğim kız çocuklarına güzelim, erkek çocuklarına da yakışıklım derim.

8.Sizi anlatan bir resim ?

Çook çalışmam gerek çoook..:)) bu resim tam benlik.

Sevgili,Sinirlikelebek beni mimlemiş sağolsun.teşekkür ederim:))zevkle yazdım...bende Yaşadıkça,Damdakiadam ı mimliyorum eğer isterlerse tabi sevgiler:)




10 yorum:

mehbup dedi ki...

Güzel canem,resme bayıldım:)
Zeydinyağlı sarmayı bende severim, üşenmeden oturur sararım:))

gülnaz dedi ki...

ben sarmasını sevmem ama yemesine bayılırım:)))

mehbup dedi ki...

hahaha öyle olmaz tadı verdiğin emekte gizli:)))

gülnaz dedi ki...

emeğe bir şey demiyorum tabiki:)başkasıda yapsa emek vermiş oluyo ve ben o emeğe saygı duyup yiyoyrum:)))

mehbup dedi ki...

Afiyet olsun:D
Bir gün beraber yapar, yeriz:P çabuk biter..

gülnaz dedi ki...

sağol canem :))sana da afiyet olsun..yaparız tabi neden olmasın sonra da löp löp yer yutarız hüüpp:D

arzu soylu dedi ki...

gerçekten güzel olmuş resimde tam anlamıyla tamamlamış..

gülnaz dedi ki...

teşekkür ederim mayısmeleği.. sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Çok severek okuduğum bir bloğunuz var ve yemek zevklerimiz aynı sanırım..

Genel yapım gereği mimlerden uzak durduğumu söylesem bana gücenmezsiniz umarım.Yine de aklınıza ilk gelenlerden olduğum için size bir kez daha teşekkür edip sevgi ve saygılarımı yollasam kabul eder misiniz?

gülnaz dedi ki...

sevgili cosmos,bende sizin bloğunuzu severek takip ediyorum.onun için aklıma siz geldiniz biraz tereddüt ettim mim yazılarınıza rastlamadım çünki.şansımı deniyim dedim ,yazmamak sizin elinizde tabiki, asla gücenme olmaz:)nezaketinizden dolayı teşekkür ederim.sevgi ve saygı bizden :)))

 
©2009 ışıl ışıl hüzün | by TNB